În perioada 12-13 iulie, Primăria Sibiu, prin Serviciul Public Salubrizare, Protecția Mediului și Administrarea Domeniului Public, organizează cea de-a treia ediție din acest an a evenimentului Artizan Huet, dedicat comercianților de produse de artizanat și hand-made.
Cei interesați pot închiria unul din cele 22 de spații de comercializare puse la dispoziție de administrație în Piața Huet. Aceștia au de parcurs doi pași simpli:
o Efectuarea unei programări online – pentru această ediție programările se efectuează luni, 7 iulie, în intervalul orar 09.00 – 24.00, când va funcționa platforma prin accesarea https://spadpp.sibiu.ro/ – Secțiunea, Programări ghișeu online sau direct pe http://eportal.sibiu.ro/dm_sibiu/programari.nsf/Programare?OpenForm&TipProgramare=ProgSPMSPM1
o Depunerea documentelor la ghișeul serviciului public amintit, din Piața Mică nr. 22, și achitarea taxei de ocupare a domeniului public de 2 lei mp/zi pentru persoane juridice, respectiv 1 leu mp/zi pentru persoane fizice autorizate, întreprindere familială și întreprindere individuală. Avizul va fi ulterior transmis prin e-mail.
Se va acorda un singur aviz pentru fiecare societate comercială, întreprindere familială, individuală sau persoană fizică autorizată, iar atribuirea locațiilor în teren se va face în ordinea programărilor și implicit a înregistrării cererilor depuse la ghișeu.
Actele necesare:
cerere tip (disponibilă la ghișeu);
copie după certificatul de înregistrare la Registrul Comerțului / atestat de producător / certificat de meșteșugar;
copie după actul de identitate al solicitantului;
împuternicire pentru depunerea documentației, în cazul reprezentării de către o altă persoană (dacă este cazul).