FlixBus anunță un parteneriat cu Atlassib, unul dintre cei mai importanți operatori de servicii de transport cu autocarul din România. Astfel, pasagerii vor avea la dispoziție peste 50 de noi destinații și mai mult de 4.700 de noi conexiuni, iar peste 100 de orașe din România vor fi conectate cu orașe din Italia, Germania și Franța.
Atlassib va colabora pentru operarea rutelor internaționale cu FlixBus, compania travel-tech cu cea mai extinsă rețea de autocare interurbane din Europa. Primele curse operate de Atlassib în colaborare cu FlixBus vor începe pe 2 decembrie. Noile rute puse la dispoziție oferă posibilități de călătorie pentru pasagerii din peste 100 de orașe din România și peste 4.700 de noi conexiuni. Printre destinațiile disponibile se numără orașe precum Paris, Lyon, Bologna, Roma, Florența, Torino, Bielefeld sau Frankfurt.
„Considerăm că a sosit momentul să ne concentrăm activitatea asupra sectoarelor prioritare ale Grupului, iar parteneriatul cu FlixBus ne va susține pentru a garanta un serviciu de calitate pentru liniile noastre internaționale. Cu ajutorul digitalizării și a conectării la o rețea extinsă de destinații, ne dorim să oferim pasagerilor români posibilitatea de călători mai ușor în Europa și să atragem mai mulți turiști străini spre Sibiu ”, a declarat Florin Mușan, director general Atlassib.
Autocarele verzi FlixBus oferă o rețea de transport extinsă care leagă România de destinațiile europene în care sunt cele mai mari comunități de români.
„Prin parteneriatul cu Atlassib, unul dintre liderii locali în transportul internațional, facem un pas important pentru viitorul mobilității în România. Forța noastră constă în partenerii noștri, cu care am stabilit întotdeauna o relație prin care putem să implementăm împreună standarde înalte de siguranță și de calitate pentru pasagerii noștri. Extinderea rețelei spre și mai multe destinații din Europa confirmă cererea ridicată de servicii de mobilitate colectivă din regiune”, a declarat Andrea Incondi, Senior Managing Director FlixBus Italia, România și Bulgaria.
Biletele pot fi achiziționate de pe site-ul FlixBus și prin intermediul aplicației, dar și din agențiile de turism partenere și agențiile Atlassib. FlixBus colaborează cu agenții partenere care vând bilete în peste 1.500 de puncte de vânzare în România. Prin acest parteneriat rețeaua de vânzări se extinde, adăugând peste 100 de puncte de vânzare Atlassib.
Atlassib se va ocupa de operarea rutelor, în timp ce FlixBus va fi responsabil de optimizarea rețelei, dezvoltarea tehnologică, planificarea rețelei, controlul operațiunilor, marketing și vânzări, dar și de managementul calității, potrivit unui comunicat comun al celor două companii.
Pasagerii vor putea beneficia de curse directe, cu plecare din peste 100 de localități din România, acoperind atât orașe mari, precum Sibiu, Brașov sau București, cât și localități mai mici, unde nevoia de mobilitate și conectare este esențială, cum ar fi Bicaz, Cristuru Secuiesc, Iernut sau Filiași.
„Timp de trei decenii, Atlassib a fost și continuă să fie o poartă deschisă spre Europa pentru români, iar prin parteneriatul cu FlixBus vom conecta peste 100 de orașe din România la cea mai extinsă rețea de autocare din Europa. Astfel, pasagerii vor avea acces la și mai multe destinații prin posibilitatea de interconexiune pe care o oferă FlixBus. De asemenea, prin această colaborare Sibiul va fi și mai conectat la întreaga rețea europeană și sperăm să atragem turiști străini și tineri care să descopere această zonă”, a declarat Florin Mușan, director general Atlassib.