Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice Braşov reaminteşte contribuabililor avantajele utilizării serviciului electronic Spaţiul Privat Virtual.
Serviciul on-line „Spațiul Privat Virtual” este canalul de comunicare securizat în relaţia cu ANAF. Este un serviciu facil, oferit gratuit, disponibil 24 de ore din 24, 7 zile din 7, care pune la dispoziția contribuabililor acte administrative, precum și alte documente, emise automat sau la cerere. Documentele comunicate prin Spaţiul Privat Virtual au aceeaşi putere juridică cu acelea comunicate prin poştă, prin remitere la domiciliul fiscal al contribuabilului sau prin remitere la sediul organului fiscal. La rândul lor contribuabilii pot transmite organului fiscal, prin intermediul SPV, declarații fiscale, precum și diverse cereri sau sesizări.
Înregistrarea se efectuează direct prin accesarea https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/servicii_online/inreg_inrol_pf_pj_spv sau prin intermediul site-ului www.anaf.ro Secțiunea ”Spațiul Privat Virtual”, Rubrica „Înregistrare Utilizatori Persoane Fizice și Juridice” cu ajutorul unui user și a unei parole pentru persoanele fizice, respectiv cu certificate digitale calificate pentru persoanele juridice și alte entități fără personalitate juridică. În situația în care contribuabilii dețin un certificat digital calificat înregistrat pe site-ul ANAF, autentificarea în Spațiul Privat Virtual se face cu ajutorul acestuia.
„Recomandăm contribuabililor să întreprindă demersurile necesare pentru înregistrarea în Spațiul Privat Virtual, modalitate care permite depunerea declaraţiilor, situaţiilor financiare, la orice oră şi zi a săptămânii, evitarea deplasării şi aglomeraţiei de la ghişeu şi primirea unui feed-back rapid cu privire la validitatea depunerii şi transmiterii tuturor documentelor”, se mai arată în comunicatul de la Finanțe.