Vizionare de film la American Corner Sibiu: „The Social Dilemma” – despre tehnologia care ne conectează și ne controlează

Vizionare de film la American Corner Sibiu: „The Social Dilemma” – despre tehnologia care ne conectează și ne controlează

Biblioteca Județeană ASTRA Sibiu, în parteneriat cu Ambasada SUA în România invită publicul la vizionarea documentarului-dramă „The Social Dilemma”, câștigător a două premii Emmy în anul 2021 și prezentat la Sundance Film Festival în 2020.

Proiecția filmului va avea loc miercuri, 5 aprilie, ora 16:00, în spațiul American Corner Sibiu (etajul 5), și va fi urmată de o sesiune de discuții cu Julia Hoppock, producător și director de creație al acestui film.

„The Social Dilemma” (13+) pune în lumină ceea ce se află dincolo de ecranele echipamentelor digitale prin intermediul cărora utilizatorii internetului interacționează în mediul online.  A da share ori like, a expune în postări fragmente din viața cotidiană sunt consecințe ale modului în care inteligența artificială ne influențează sistemul de valori și capacitatea de a alege.

Publicul interesat de tematica vastă și complexă a documentarului este invitat să participe la un dialog în care vor fi dezbătute numeroase provocări ale societății contemporane, potențiale pericole care se ascund în spatele fenomenului social media, detalii despre narațiunea și tehnicile de promovare a programelor și campaniilor de activism comunitar.

Julia Hoppock este regizoare și specialistă în strategie publicitară și are peste 15 ani de  experiență profesională în ceea ce privește jurnalismul, sectorul nonprofit și narațiunea de film documentar. Pasionată de actul povestirii transpus în imagini, pe peliculă, Julia Hoppock  a scris numeroase scenarii, a făcut pitching și a produs documentare menite să aibă un impact puternic asupra publicului, schimbând mentalități. În prezent lucrează în calitate de director de parteneriate, la Exposure Labs, o firmă producătoare de film care folosește un model unic de îmbinare a producției de conținut cu multiple campanii sociale, scopul acestora fiind de a expune probleme societale și globale profunde, și, în egală măsură, de a declanșa și determina activitățile civice și răspunderea socială. În trecut, Julia Hoppock și-a desfășurat activitatea la Pew Charitable Trust, o organizație în cadrul căreia a fost producător de materiale video al căror scop era de a susține conservarea mediului si inițiativele de sănătate publică. A lucrat, de asemenea, în televiziune, fiind producător și editor pentru ABC News și Politico.

Răspunde