Marketingul și educația în muzee

Marketingul și educația în muzee

Muzeul ASTRA organizează, în perioada 2 – 5 noiembrie, cea de a XI-a ediție a sesiunii de comunicări „Marketingul și educația în muzee”.

Evenimentul va avea loc în Pavilionul Muzeal Multicultural, la intrarea principală din Muzeul în aer liber, și reunește 40 de specialiști în domeniul educației muzeale și al marketingului cultural. Aceștia reprezintă 20 de instituții culturale și universități din România.

Tema din acest an este „Utilizarea tehnologiei și creșterea gradului de interactivitate a proiectelor muzeale”. Lucrările vor fi susținute în zilele de 3 și 4 noiembrie, în sistem hibrid, și vor urmări direcții de studiu precum: creșterea accesului tuturor categoriilor de vârstă la valorile culturale; metode și tehnici de punere în valoare a patrimoniului; utilizarea tehnologiei pentru accesibilizarea patrimoniului; competențe cheie în educația muzeală; creșterea vizibilității proiectelor muzeale, utilizarea resurselor, parteneriate.

„Timp de 4 zile, vor fi organizate trei workshop-uri dedicate tuturor participanților la această conferință de prim plan. Este vorba despre ‘Educația prin platforma Etno Tehno Parc’, ‘Activități semi-asistate, neasistate și utilizarea codurilor QR în programele de educație muzeală’ și ‘Proiecte de valorificare a patrimoniului prin utilizrea tehnologiei VR’. Zeci de specialiști vor fi alături de noi în această perioadă pentru a prezenta și reprezenta activitatea de cercetare și proiectele susținute cu și pentru public”, a declarat Raluca Andrei, șef serviciu Educație și Interpretare Patrimoniu în cadrul Muzeului ASTRA.

Răspunde