Începând de astăzi, Muzeul Național Brukenthal poate fi urmărit și pe rețelele de socializare TikTok și Twitter.
”Suntem o instituție vie, preocupată și interesată totodată de a ne conforma mijloacelor și platformelor actuale. După, de acum cunoscutele conturi oficiale pe Facebook, Youtube și Instagram, am hotărât să avem cont și pe TikTok și Twitter. Sunt două platforme din ce în ce mai utilizate și în România. Astfel alături de Filarmonica de Stat Sibiu, suntem singurele instituții culturale din Sibiu care avem cont pe aceste platforme și printre puținele instituții culturale naționale din România. Este un lucru important ca mesajul nostru, activitatea noastră, capodoperele și lucrurile frumoase și interesante pe care le deținem să fie cunoscute de cât mai multă lume și mai ales și de tineri”, a explicat Alexandru Constantin Chituță, șeful secției Educație, Marketing și Comunicare din cadrul Muzeului Național Brukenthal.
Primul muzeu înființat pe actualul teritoriu al României mai are conturi oficiale și pe Facebook, Instagram și Youtube, audiența totală fiind de peste 800.000 de utilizatori anual, potrivit statisticii date publicității de instituția culturală sibiană.