Pe lângă târgul cu degustare, cele patru asociații care organizează Weinfest Mediaș pregătesc o olimpiadă a vinurilor, așa cum vechea metropolă de vin a Transilvaniei avea în perioada interbelică.
Vechea metropolă de vin a Transilvaniei a revenit pe harta mondială a vinului cu sprijinul comunității. Zilele trecute, la Mediaș a fost proclamată Ziua Internațională de Fetească regală, care începând de anul viitor se va sărbători pe 3 iunie. Asta îi motivează pe inițiatorii Weinfest să meargă mai departe.
Ce urmează?
„Vă mulțumim și ne înclinăm în semn de respect pentru susținerea și suportul cu ajutorul căruia s-a reușit poziționarea orașului nostru care istoric a fost metropola de vin a Transilvaniei și singura de acest fel din Europa, între capitalele mondiale ale vinului, și vă așteptăm cu drag la prima Zi Internațională de Fetească regală la data de 3 iunie 2022. În spiritul tradiției și istoriei ne dorim ca la Mediaș să organizăm prima olimpiadă de vinuri, așa cum Mediașul avea în anul 1936, lângă Târgul de vinuri cu degustare, așa cum apare în documentele de arhiva ale domnului Octavian Isailă, inițiatorul și «arhitectul» reconstrucției Vechii Metropole a Transilvaniei!“, arată Edith Tulai-Depner, Ladislau Ciocan, Alfred Gökeler și Octavian Isailă, reprezentanții celor patru asociații care organizează Weinfest.
Eveniment apreciat de public
În perioada 17-19 septembrie, a avut loc la Mediaș a treia ediție a evenimentului Weinfest, care încântă anual cu degustări de vin, masterclass-uri, gastronomie, expoziții, o ștampilă dedicată la oficiul poștal, colițe aniversare, lansări de carte, muzică live și multe altele, și se poziționează ca un eveniment social de marcă al comunității locale, naționale și internaționale.
Găzduit în curtea din jurul Turnului Trompeților, al doilea ca înclinație în Europa după turnul din Pisa, evenimentul a coalizat comunitatea locală și a atras o mare parte din profesioniștii domeniului vitivinicol.
Susținere largă
„Asociația Ardealul Mediaș, Asociația Culturală Pusteblume Mediaș, Asociația Locului Natal și FDGR Mediaș, în calitate de organizatori, mulțumesc entităților care au susținut în timp demersul: sponsorului principal Romgaz Mediaș, partenerului principal Primăria municipiului Mediaș, partenerilor instituționali CCIA Sibiu și Consiliul Județean Sibiu, sponsorilor: Nisal, Fortza.ro, Transgaz, Jidvei, Medimpact, Aterm, Baum Games, Villa Vinea, Frauendorf, Emailul, RoTir, Cogetil, Romprix, Bachmann, ReYa, E-dulce, Paralela 45, Dracula Daneș, Sunimprof Rottaprint, UniGroupComp, DanVet, Tipomed, Eurotoques, Călătorește cu Radu, SN Deco Group, Polar Mediaș, HZ Logistics RO, Aprov, Bogdan Nicolae foto studio, Agenția Helios, Exclusive GSM, Medieval Bistro, MGM Magnum Group, For Safe Broker, Ro-Connect, Ippon Med, Hotel Traube, Hotel Binderbubi, Hotel Edelweiss, Mia Piazzeta, Centrul Medical de Elită Mediaș, Armax Gaz, partenerilor: Autoklass, Apa Aur’a, SCDVV Blaj, Transilvania Bussines, Vinul.ro, OSR 2011, German Quality Entertainment, Biserica Evanghelică, Turist în Transilvania, Ela-Sol, Asociațiile «Steaua Transilvaniei», «Stephan Ludwig Roth», «Breslele Sighișorene», The Light Events, Pardon, The Wine Corner, Rotary, Lions, SergiuNedelea.ro CosminTudoran.ro, Diana Pavelescu, Masters of Flames, Developers Hub, Friends, Hanul Greweln, Via Transilvanica, Symphony by the Lake, Apa Târnavei Mari, Eco-Sal, cramelor prezente până acum la Mediaș: Prince Știrbey, Cricova, Jidvei, Bauer, Ambrosi, Caspari, Villa Vinea, Gramofon, Carastelec, La Salina, Savu, Maxi-Marc, Valea Ascunsă, Histria, Alira, Domeniul Bogdan, Terra Regis, Jelna, Produse Moldovenești, Gorgandin, Budureasca, Hermeziu, Viile Culipiului, Avincis, Recaș, La Sapata, Sarica Niculițel, tuturor profesioniștilor din sectorul vitivinicol și artiștilor care au ajutat și au susținut demersul în primii trei ani și vă asigurăm că demersul nostru va continua“, se arată în comunicatul Weinfest. Organizatorii au ținut să mulțumească și publicației StradaCetatii.ro și celorlalți parteneri media.