În această primăvară, regiunea Sibiu și destinațiile sale pentru ecoturism, Colinele Transilvaniei și Mărginimea Sibiului, sunt promovate prin intermediul campaniei „Descoperă Eco-Romania” la târgurile de turism de la Amsterdam (10-11 ianuarie) și Londra (30 ianuarie-2 februarie).
Satul Biertan, sit UNESCO, este imaginea-simbol a campaniei derulată pe piața olandeză pentru a promova peisaje culturale superbe cu biserici-cetate din Transilvania.
Destinația Sibiu este promovată la început de an de Asociația Județeană de Turism Sibiu (AJTS) prin târguri de turism, în cadrul standului României, pe piețele prioritare cu care județul este conectat prin zboruri directe: Austria (Viena, 16-19 ianuarie), Spania (Madrid, 22-26 ianuarie) și Germania (ITB Berlin, 4-8 martie).
Simina Manea, director executiv AJTS: „Prin prezența la târgurile de turism, dorim să consolidăm statutul de destinație culturală dinamică și să ne poziționăm ca regiunea nedescoperită a Europei pentru experiențe memorabile în natură. Fiecare participare ne oferă oportunitatea de a promova Întâlnirea europeană a drumeților de la Sibiu, EURORANDO 2021, cel mai important eveniment de drumeție, cultură și natură organizat o dată la cinci ani într-o regiune din Europa.”
Anul trecut, județul Sibiu a fost pe locul al treilea în preferințele turiștilor străini care au ales să călătorească în România. Aceștia și-au dorit să exploreze rădăcinile culturale, istoria recentă, interacțiunea autentică cu localnici, mișcarea în natură, natura sălbatică și interesul pentru mediul înconjurător.