Blondă, platinată sau brunetă, berea „SB”, fabricată în micro-berăria artizanală de la Săliște, a ajuns cu succes la Bruxelles, chiar în cartierul general al NATO.
Am aflat de la producători că Berea Sibiu s-a numărat printre produsele vândute, zilele trecute, cu ocazia Bazarului Caritabil NATO (NATO Charity Bazaar).
La standul românesc, Sibiul a fost reprezentat și de câteva produse Scandia: pateuri, ciorbă de burtă, ciolan afumat cu fasole, cârnăciori cu fasole, sărmăluțe în foi de viță sau de varză.
Acțiunea tradițională s-a dovedit un succes, iar participanții și comercianții au primit mulțumiri pentru sprijin din partea Reprezentanței Militare a României la NATO și UE.
Asociația non-profit NATO Charity Bazaar ASBL a luat ființă în 1967, la inițiativa soțiilor ofițerilor NATO aflați în misiuni internaționale, iar doi ani mai târziu s-a organizat primul bazar cu produse reprezentative din fiecare țară NATO, unde s-au strâns 24.586 franci belgieni pentru Fondul Salvați Copiii din Londra. În 2005, asociația a fost înregistrată oficial. Prin activitățile și evenimentele sale sociale, NATO Charity Bazaar adună din donații aproape 200.000 de euro anual, bani care ajung în proporție de 65% la organizații caritabile internaționale și 35% la cele din Belgia, ca țară-gazdă a sediului NATO. În România, NATO Charity Bazaar a susținut ONG-uri precum Asociația Curcubeul Copiilor și Asociația Hațieganu-Papai-Pariz.